MAXDESIGN

Publicitate pentru afacerea ta

SERVICII

  • Machetare și DTP; desktop publishing, cunoscut pe scurt ca DTP, reprezintă procesarea textului şi a imaginilor unui document (fişier), cu ajutorul unui computer, având ca scop tipărirea acestuia. Aceste documente sunt: cărţi de vizită, invitaţii, felicitări, postere, fluturaşi promoţionali, prospecte, pliante, calendare, manuale, cărţi, reviste, ziare etc. Oferta agenției cuprinde realizarea de cataloage, pliante, broșuri, flyere, afișe, mesh-uri, banner-e, cărți de vizită, invitații.

 

  • Creație Grafică; o creație grafică reușită întărește identitatea companiei, conferind consistență mesajului transmis. Modul în care compania se prezintă determină felul în care publicul o percepe. Creația grafică nu este doar o modalitate de a fi “la modă”. Este vorba despre a spune lumii cine ești într-o manieră care o va face să-și amintească de tine în mod pozitiv.  Pliante, broșuri, cataloage, afișe, reclame tipărite, mape, ambalaje toate sunt elemente ce susțin strategia de comunicare a companiei. Procesul de design grafic al acestor materiale trebuie să țină cont de elementele ce definesc identitatea vizuală a companiei pentru a transmite eficient și coerent mesajul către publicul vizat.)

 

  • Design și concepție identități vizuale; un brand este o firmă/produs/campanie care nu mai are nevoie de prezentare! Printr-o imagine și campanii inteligent produse, se ajunge la o popularitate crescută a respectivei entități. Totul pornește însă de la concepție – o imagine ușor de reținut și identificat, un moto atrăgător. Apoi urmează partea de promovare, care trebuie să fie susținută. Costurile sunt ridicate, dar rezultatul este pe măsură. Logo-ul / Emblema este punctul de plecare pentru identitatea vizuală a unei firme sau a unui proiect. O imagine de succes are întotdeauna în centrul ei un logo bine gândit. De aceea, noi avem trei criterii pe care un logo bun trebuie să le îndeplinească: să fie simplu, să arate bine și să transmită mesajul dorit.
  • Webdesign (creare pagini web personalizate); un site web reprezintă o colecție de documente (similare unei colecții de documente word, de exemplu). Spre deosebire de acestea, documentele care formează site-ul (pe care le vom numi pagini) nu sunt independente unele de altele ci sunt legate printr-un sistem care se numește sistemul de navigare în cadrul site-ului. În general pentru a crea un website ai nevoie de: un domeniu (www.exemplu.ro), un spațiu fizic (hosting), o interfață grafică, scrierea codului sursă.)

 

  • SEO (Search Engine Optimization);  SEO reprezintă optimizarea site-urilor web, respectiv proiectarea, manipularea, pregătirea, administrarea, sistematizarea etc. a site-urilor web astfel încât odată realizat, acel web site ajunge în poziții mai înalte în motoarele de căutare decât alte site-uri care ori nu au fost optimizate deloc (în cea mai mare parte), ori au fost optimizate mai puțin sau nu la fel de bine ca site-ul dumneavoastră. SEO ajută site-urile să fie “cât mai pe placul” motoarelor de căutare. Le ajută pe acestea să înțeleagă mai ușor despre ce este site-ul respectiv sau care sunt cuvintele cheie care definesc site-ul. Aceaste lucruri vin în ajutorul motoarelor de căutare, dar, interesul principal al SEO este o consecință a celor enumerate mai sus. Presupunând că avem două site-uri care se ocupă cu aceeași temă, și care au conținut asemănător, dar, dintre care doar unul este optimizat pentru motoarele de căutare. Atunci când un utilizator ar genera o căutare pentru unul din cuvintele cheie ce definesc cele două site-uri, cel care a fost optimizat are șanse mai mari să apară înaintea celui de-al doilea în lista de rezultate. Acest lucru se datorează și faptului că motorul de căutare a “înțeles” mai bine cu ce se ocupă site-ul optimizat. Printre serviciile SEO se numără: adăugare cuvinte cheie, postare pe site-urile de socializare , bookmarking, înscriere în directoare web. În concluzie, SEO reprezintă o tehnică de optimizare a paginilor unui site (sau a întregului site) în așa fel încât conținutul acestor pagini să fie cât mai “pe înțelesul” motoarelor de căutare. Aceasta nu este o definiție, ci este o prezentare pe scurt a ideii de SEO.

 

  • Consultanță web (instalare aplicații web); daca afacerea dumnevoastră este la început iar “zona online” nu vă este foarte cunoscută, atunci cu siguranță aveți nevoie de un ajutor. MAXDESIGN vă pune la dispoziție o serie de soluții pentru ca afacerea dumneavoastră să prindă rădăcini în mediul online, iar dumneavoastră să culegeți roadele tehnologiei. În funcție de bugetul alocat se poate alege un domeniu personalizat, se poate merge pe un hosting plătit, se poate face alegerea asupra interfeței grafice a paginii nou create etc. sau se poate merge pe soluții “free” însă mai puțin personalizabile. Deasemenea pentru site-urile web deja existente se pot instala anumite aplicații menite să ofere date cu privire la activitatea de pe site (nr. de vizitatori, locațiile de unde au accesat site-ul, tipuri de sistemele de operare folosite etc.) pentru a vă forma o privire de ansablu și a răspunde cât mai prompt cererilor.

 

  • Fotografie (fotografii de produs, fotografii locații)

 

  • Publicitate Media și Print; este un mijloc de comunicare comercială, specific piețelor de larg consum, care are drept scop influențarea comportamentului consumatorului prin transmiterea de mesaje media. Canale utilizate: presa scrisă, TV, radio, afișaj. Este o formă de prezentare impersonală care presupune utilizarea de mijloace plătite (de unde și denumirea de reclamă) pentru a crea imagine și notorietate firmei, produselor și serviciilor destinate vânzării. Publicitatea comercială are nevoie de timp pentru a avea efect. Forma cea mai cunoscută de publicitate comercială este publicitatea produsului, care urmărește informarea clienților potențiali privind existența și caracteristicile unui produs, construirea unei imagini favorabile și incitarea la cumpararea mărcii; de asemenea, s-a dezvoltat foarte mult și publicitatea firmei (publicitatea instituțională). Spre deosebire de alte mijloace de comunicare ale companiei, publicitatea media are o serie de caracteristici: se adresează unui public larg (este o publicitate de masă, atingând zeci, sute de mii sau chiar milioane de persoane); accesul la suportul media este costisitor, însă costul per persoană este scăzut; se bazează pe principiul repetiției: continuitate, insistență; mesajul este unic și direct pentru întreg publicul țintit. În unele sectoare, publicitatea media prezintă unele restricții (la băuturi alcoolice, țigări, în domeniul sănătății – remedii “secrete”, argumentații pentru produse dietetice etc.).

 

  • Servicii de Print; imprimare digitală, imprimare offset, listări color (calc, autocolant, carton duplex cretat diferite culori), colantări auto și panouri, gravură-decupare laser, inscripționări pixuri, printuri mari dimensiuni, serigrafie,  sisteme de expunere, volumetrie polistiren.

Copyright © 2008-2014  S.C. MAXDESIGN S.R.L.

Nr. înregistrare Reg. Com.:  J16/1653/2008   |   CUI: 24372699

Toate drepturile asupra materialelor prezente pe aceasta pagina sunt rezervate S.C. MAXDESIGN S.R.L.